Thursday, June 20, 2013

perjalanan ke muar..

sesampainya d klia...terus terpikir nak g putrajaya....perjalanan bersama 6 org pelajar kami merancang ke alamanda memandangkan ketibaan kami d klia tidak serentak dgn sebahagian rakan yg lain ...so tiba2 timbul idea nak g putrjaya....sempat simpan beg2 d umah abg d presint 9...mmg penat sebb mgejar masa..tp seronok dan lucu....ehehhe...nak juga g kan ....saje je... sesudah berjalan2 ke alamanda ...kembali di umah ...bersalam dgn mak...mak mcm boring jak di putrjaya tu ...sedih plak aku ....dia nak balik cepat....ermm....pulak tu ..tak bole nak kuar ...pagar berkunci ....sedih ..nanti belikan drg tiket p kk...insyallah ...nak mgubat adik aku yg seorg tu ....berikan aku kekuatan ya Allah ....permudahkan segalanya ...moga adik aku cepat sembuh ..aminnn ya rabb..seketika ku berfikir semua perkarra yg paling penting utk aku lakukan .... sempat kembali ke klia dan sempat sblm drg sampai ....ermm...dan sekrg dalam bus ni kami otw ke muar dgn pasukan SMAP KAJANG, SMSLD, dan SMESh...eehehhehe....gud luck for all of u....moga masing2 berjaya mencapai kejayaan ..aminnn ya Rabbb.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...