Saturday, June 22, 2013

perancangan Allah adalah segala2nya..

sebelum naik bus smap kajang..pakcik driver dah info ...tk jadi g muar tp aku merasakan ia nya main2 kata2 jak...selepas tu...pakcik tu drive terus ke smap kajang..konfius juga..rupa2nya...semua tu betul belaka...berita yg kami dgr di radio bus semasa ke alamanda...rupanya petanda awal yg kami tak dapat g muar ...sedih ..apa bole buat ..perancangan Allah tu melebih segala2nya....jerebu pada tahap yg sangat merbahaya meyebbkn byk sekolah d sana diarahkn tutup...tekedu dan berfikir seketika... kami dgn smsld di arahkan utk menginap d smap kajang sahaja...dlm keadaan nak menenangkn perasaan budak2 ni ...aku plak mcm tk ada perasaann...sebb aku rasa semua ni tk perlu utk d berat dan d peningkn sgt....byk lagi masalah yg perlu di fikirkan selepas ni ...terlalu byk perlu di lakukan ..bos aku pun satu hal ...tak reti nak tolong mmg satu hal ..tahu nya nak mmblame je...hal mcm tu pun aku tak kesah sgt..yg penting ni semua bukan aku suka2 pun ...tp benda nak jadi ...so positif jak la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...