Thursday, July 28, 2011

KARNIVAL PENDIDIKAN SAINS DAN TEKNOLOGI PERINGAT SABAH

TEMPAT ; SM SAINS SABAH
TARIKH : 29-31 JULAI 2011
AGENDA :
1. PERTANDINGAN EEC
2. PERTANDINGAN EUREKA


bersama peserta EUREKA SK Lahad Datu ...sekolah yg telah mendapat johan dlm pertandingan ini ...best juga jadi pegawai teknikal ni ..comel2 budak2 ni...moga korang berjaya d peringkat kebangsaan ya....:D



3. PERTANDINGAN ROKET
4. PERTANDINGAN SAINTIS MUDA
5. PERTANDINGAN SOLAR CAR
- tahniah pada group emir , atikah yap sebb dapat tempat ke-3..ok la tu ..wlpun ada org buat bantahan ..yg penting dapat tempat ke-3...ndak apa..next time boleh buat yg terbaik sudah..terutamanya utk presentation ...
6. PERTANDINGAN SOLAR COOKING
7. PERTANDINGAN ROBOTIK
- tahniah pada semua pemenang robotik dan mewakili sabah ke peringkat kebangsaan d kl nanti...
- tahniah sebb dapat the best mentor..tapi lucu ..napa nama aku ...kan Tan yg paling mantap..atukui...tapi ku rasa ....
- tahniah pada kategori biasa menengah atas dan bawah dan terbuka utk menengah atas...
- alhamdulillah ..sebb tiap2 tahun dapat mewakili sabah ke peringkat kebangsaan ...:)...aku lagi ka yg bawa..ntah la..tapi aku mau bahhh..eheheheh;..lucu....
- mmg penat sebb 3 hari berturut2 sampai ke petang ...aku ndak kesah penat sebb aku suka..ehehehe..ko ckp la apa pun ..yg penting aku suka..:D.
8. PERTANDINGAN BERCERITA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...