Friday, September 30, 2011

tabah menempuhi hari yg mendatang..

kekdg kenangan tu dtg dan pergi...ku tahu siapa diri ku ..hanya menjadi penanti yg setia...kesetiaan ntah kan sampai bila...kesetiaan ini membuatkan aku jadi tak menentu ...ku tolak semua kerna nya...namun kesetiaan ini dinodai dan terus dinodai..namun apa daya org tak sudi...ku terus setia..sehingga tertutp sudah pintu hati ini ...wlpun aku optimis tetap kekdg aku tidak kuat ...di kala ku bersendiri ...ku rasa sgt sedih ..namun ku tahu ini semua ujian Tuhan ...aku harus tabah menempuhi nya..mungkin DIA tahu aku mampu...syukur aku dlm kesedihan ini ... ku harap ia berlalu dgn tenang ..rupanya tidak ..ku rasa tidak mampu sudah ..ku harap mungkin ini yg terakhir...mungkin dia pun berpendapat sedemikian ....ermm semoga aku diberi kekuatan untuk menempuhi cubaan hidup yg sekelumit ini ..sesungguh nya byk lagi cabaranyg aku harus tempuh ... air mata mgalir la ...semoga ini adalah yg terakhir utk dia..ya Allah mampu ka aku utk hari2 yg seterusnya...kekdg aku tidak mampu...tapi ku tahu itu semua akan ok insyallah ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...