Sunday, September 4, 2011

sesuatu yg baru itu mmg bagus

bila bertemu teman baru mmg epi...epi tu biasanya akan aku rasai tidak lama mana...hanya seketika...tp teman baru ku ini sgt lain ..sebb napa...sebb dia tidak mau ada komitmen dlm hubungan hanya sekdr teman tp mesra..pada aku teman baru ku ini sgt berterus terang...suka sgt..sebb kita tahu lebih awl...bukan mcm setgh org...baru nak berkawan ..sudah mau cerita pasal perasaan...org pompuan ni cepat perasan..mcm aku ..ehehhehe..lucu...tapi itu hakikat kejadian seorg pompuan...tipu kalau dia kata tidak...tapi tak tahu la plak kalau mmg yg ada hati batu kan ...itu Tuhan maha mgetahui...dlm keadaan kesedihan..Allah temukan aku dgn seorg teman yg telah menegur aku secara tidak langsung tentang sesuatu yg sgt berharga...

alhamdulillah....berbagai cara Allah memberi kita hidayah...dlm keadaan kita sedari atau tidak kita sedari...sesungguhnya Allah sgt menyayangi kita ...oleh itu jgn la kita lupa utk bersyukur dgn rahmatNya...

sesungguhnya sesuatu yg kita suka itu mungkin tidak sesuai utk kita tetapi sesuatu yg kita benci itu mungkin itu adalah yg terbaik utk kita...Ya Allah berikan la aku kelapangan dada dan ketenangan jiwa...aminnnn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...