Monday, November 7, 2011

tabahkan la hati mu

ya Allah ...napa mcm ni...tabahkan la hati wahai hati...jgn difikirkan semua ini ...mmg sedih ..tp apa kan daya ku..cepat la masa berlalu ..ku tidak tahan berada dlm situasi mcm begini ...hati di dlm menangis tak berhenti ..tp muka tampak kegembiraan ...ya Allah ..napa byk sgt gangguan syaitan d sekeliling aku sekrg ni ...ya Allah berikan la aku kekuatan iman ...sesungguhnya aku tidak mampu utk menghadapi semua ini....aku tidak punya kekuatan iman..astagfirullah hal azim ...ya Allah ampuni la segala dosa ku ya Allah ..
hamba Mu lemah ..lemah sgt....aku memerlukan kasih sayang Mu ya Allah
sayangi la HambaMu ini ....kasihla aku..jgn la Kau menjauh dr diri ku...aku memerlukan mu Ya Allah ...utk terus tabah ...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...