Thursday, October 20, 2011

trip to brunei (part 1)


  • program : program jalinan dengan maktab sains brunei dan universiti Brunei
  • Tarikah : 21-25 oktober 2011 
  • hari pertama - jam 8.30 bertolak ke brunei dr sekolah - jam 11.45 sampai kat immigrsan sindumin -lawas..nak kena masuk lawas kena check pasport..pas tu  ( pasal pasport ni belum habis lagi ceritanya..nanti ku cerita ..eeehhe)..... - sampai hotel KUILAP jam 730...ermm...masuk hotel ..WOWWWW......best betul bah ...syiok bah ....besar bah bilik kami ...best ...boleh guling2...ehehehe....tenang jiwa raga ...:D
  • hari kedua- jam 7 nanti ada breakfast..belum siap lagi ni ...ari ini melawak university of Brunei ...satu hari ok melwat universiti ini ...ehehe..tak tahu mau apa ambil gambar je kot...ehehehe...so tunggu jjak la gambar2nya ok..:D...sesatttt,...ehehhe...dua jam juga kami keliling bandar brunei tadi ....tk jumpa jalan ...moral of the story adalah ...guna la peta, bykkn bertanya ..atau guna la pemandu pelancong kalau g tempat baru ...ermmm..kan dah susah tu tadi ..pandai2 jak kan ...aku tido jak ..ehehhe..malas mau layan drg mgatur perjalanan.ehehe
  •  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...