Monday, August 29, 2011

hari raya pertama..2082011

alhamdulillah ..bangun awl utk g solat raya..tp aku tak boleh ..aduhai ..thn ni kena byk ganti posa lagi ..eheheh...ari ni pagi2 berhari raya pas tu g ziarah kuburan arwah bapa and abg ...mungkin mak aku sedih..tp mungkin sudah biasa,,.sebb semua abg2 tidak balik ke kg ..semua dgn alasan tersendiri...bagi aku ..aku tk kesah apa yg kamu buat ...mudah2an kamu semua tidak lupa ngan mak lagi ...sedih bila megenangkan ini semua apa bila mendengar takbir raya berkumandang d kaca tivi...ermmmm...apa yg penting kita epi d hari raya...d sunatkan kita bergembira kan ..betul tak ..:D...perasaan sedih ini sbnrnya dan bertandang d hati setelah seminggu lalu..tapi aku biarkan jak..bila memikirkan golongan Y yg aku syg .buat2 tak tahu jak ...sungguh sedih..ku mgucapkan selamat pengantin baru pada teman ku yg MEMANG itu agar bahagia bersama pasangan hidupnya...semoga selamat hingga ke akhir hayat....aminnn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...